Minister za zdravje Danijel Bešič Loredan je predstavil projekt klicnega centra za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema. Njegov glavni namen je, »da se državljanom oziroma uporabnikom ...
Minister za zdravje Danijel Bešič Loredan je predstavil projekt klicnega centra za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema. Njegov glavni namen je, »da se državljanom oziroma uporabnikom zdravstvenega sistema, kadar potrebujejo informacije, zmeraj nekdo oglasi. S telefonskim centrom želimo narediti zdravstveni sistem dostopnejši ter ljudem zagotoviti ažurne informacije«.
Z novim klicnim centrom tako ministrstvo za zdravje vzpostavlja pomoč na enem mestu. Operaterji na telefonskih linijah bodo uporabnike pomagali usmerjati skozi kompleksen zdravstveni sistem. Klicni center bo uporabnikom pomagal pri iskanju terminov in lokacijah naročanja pri prostih pediatrih, ginekologih in osebnih zdravnikih. Zagotavljal bo tudi informacije o ambulantah za neopredeljen, ter uporabnikom svetoval pri uporabi digitalnih orodij v zdravstvenem sistemu. Delovanje klicnega centra bo razbremenilo zdravstvene delavce, da se bodo lahko v največji možni meri posvečali obravnavi pacientov.
Hkrati je namen projekta tudi zbiranje podatkov, v katerih zdravstvenih institucijah imajo težave z neodzivnostjo. Tako bo lahko ministrstvo skupaj z njimi oblikovalo rešitve za večjo odzivnost. Če bo odziv uporabnikov dober, bodo projekt nadgradili in vzpostavili enotnen nacionalni klicni centra.
Klicni center bo dosegljiv na telefonski številki 080 18 01, deloval bo ob delovnikih med 9. in 16. uro.